درمان بیماری پارانشیم کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هنگامی که بیماری پارانشیم کلیه، عملکرد کلیویدرمان بیماری پارانشیم کلیه

بیماری پارانشیم کلیه یک بیماری تنها اما یک اصطلاح عمومی برای گروهی از بیماری های کلیوی است که در آن پارانشیم کلیه ها dañados.Riñones از عروق کلیوی و پارانشیم کلیه ساخته شده است و بعد از ظهر بخش کاربردی از کلیه ها باشد.

هنگامی که بیماری پارانشیم کلیه، عملکرد کلیوی خواهد شد تحت تاثیر قرار و بیماران را طیف وسیعی از علائم مانند فشار خون بالا، کم خونی، تورم، پروتئینوری، هماچوری و غیره توسعه

کنترل فشار خون بالا و دیابت

بیماری کلیوی پارانشیم را می توان به ارث برده و مادرزادی، با این حال در برخی موارد اختلال پارانشیم کلیه را می توان با فشار خون بالا و یا diabetes.Por باعث بنابراین اگر شما فشار خون بالا یا دیابت، و یا اگر شما فشار خون یا قند خون است مداوم بالا، لازم است برای آوردن سطح تحت کنترل برای جلوگیری از وخامت بیشتر از آسیب کلیوی.

فشار خون بالا ممکن است علت اصلی بیماری پارانشیم کلیه و همچنین می تواند یک علامت ناشی از آسیب پارانشیم renal.En این مورد، موثر و درمان به موقع دریافت که یا فشار خون بالا در مهار کننده های عملکرد به نوبه خود renal.ACE بدتر مواد مخدر در کنترل فشار خون بالا، کاهش پروتئینوری، کاهش پیشرفت از پارانشیم کلیه و حفاظت بیماری توابع کلیوی موثر است.

داروها چینی

برای کسانی که بیماری کلیوی end-stage توسعه نشده است، درمان باید تسکین علایم بالینی هدف، کنترل برخی از عوامل خطر به منظور ایجاد ثبات در بیماری و محافظت چینی توابع residuales.Medicinas کلیه می توانید این تعمیر اهداف رسیدن به آسیب بافت پارانشیم کلیه و بهبود عملکرد کلیه.

دیالیز، پیوند کلیه، سلول های بنیادی

اگر شرایط بیماری به ESRD پیشرفت، بیماران ممکن است دیالیز یا پیوند کلیه نیاز به حفظ زندگی بیماران útil.Para ESRD کمتر از 10-15٪ عملکرد کلیه، سلول های بنیادی لازم اگر بیماران نمی خواهید به دیالیز یا پیوند renal.Inmunoterapia است ترکیبی از درمان درمان چین و غرب تنها تا حد زیادی نمی تواند کاهش فشار خون بالا و سایر علائم ناشی از اختلال در پارانشیم کلیه اما همچنین می تواند اختلالات کلیوی و اختلالات سیستم ایمنی بدن را تنظیم به منظور بهبود عملکرد کلیه و بهبود ایمنی.

بالا در درمان بیماری پارانشیم کلیه، اگر شما علاقه مند در مورد ما، هنوز هم توجه به ما لطفا! ما مقالات در بیماری های مختلف از کلیه ها، از جمله علل، علائم، درمان، رژیم غذایی و ورزشگاه تمام اطلاعات .¡Siusted هر مشکل، شما می توانید کارشناسان ما آنلاین مشورت، برای ما ارسال correosjzhospitalrenal @ hotmail.com، و یا یک پیام زیر را ترک کنید!

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-tratamiento/495.html





:: برچسب‌ها: هنگامی که بیماری پارانشیم کلیه، عملکرد کلیوی, ,
:: بازدید از این مطلب : 6476
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: